31.12.13

Har nu lämnat ett kärt Jämtland, till min egna lilla håla vid polcirkeln. Tiden på hemmaplan har bara flygit iväg och jag har varit fullt upptagen med diverse.. Fick gosa med min fina släkt. Mellandags-shoppat. Proppat julskinka, jag älskar julskinka<333333 Ätit choklad och kollat på harry potter, det börjar bli min egna jultradition tror jag..
Sen har jag haft efterlängtat kramkalas med mina bästa ☺♡ 

Hemresan var den hemskaste resan ever!! När tåget hade stått still utan el mitt i ingenstans, i över tre timmar, började jag att grina......... Men den kompades med resan upp. Va på bio och kollade på när Gandalf, Bilbo och massa dvärgisar sprang omkring (grym film). Sov över 10h typ. Käka billys och Kika Moulin Rouge. Grettski waa!
 
Mina batterier är härmed fulladdade, så nu jäääälar Nörge!
 
0 kommentarer