13.10.14

FOLKENZ! Hur har ni det?
 
Själv har jag det fabulöst för tillfället. Idag har jag avslutat min låååånga arbetsvecka med 3 fagra badvakts timmar och introducerar nästa vecka med en Lars Winnerbäck konsert imorgon. HUR BRA????
Städade även mitt och Saras krypin, från katastrofalt tillstånd till <<Ok>> Med tanke på att mina kläder bor just nu i banankartonger, kan det inte se bättre ut än bara okej.
 
Igår hade jag en jättekul kväll, det var nåt ping pong tjong arragemang på jobbet, som uppskattades av alla gäster.. vilket värmer. Om gästerna har det bra, lyckas jag. Sedan straxt innan stängning fick vi så mycket skryt (skryt) av en gäst, vilket fick crewet så pepp att vi åkte på huset och firade med crabbis och 50-tals sång med dans.
 
Lyckorus!
 
 
1 kommentar
Motta Karin

Hej Amanda!
Du ska veta att jag tittar på alla dina inlägg
och de e så kul att se hur du har det.
Du är så duktig och stark som orkar jobba
så hårt. Tjänar du bra ?Om helgen hade jag Gudrun
Och döttrarna + lilla goa Klara hos mig.
När kommer Du ?Vi har tummat.
Kram

Svar: Hej moster K!!Så kul att du kollar, det gör mig glad :)
Om man jobbar mycket.. blir det rätt mycket pengar! så jag är nöjd med min lön :)
Såå kul.. hoppas jag kan komma och hälsa på dig om en snar framtid. Siktar in mig på hemfärd i mitten av December. Jag längtar!
KRAM :)
a. Nilsén