06.09.14

Javell. En till arbetsvecka är gjord. Och jag ligger i sängen med en dunkande kropp och är skitglad för att jag har några timmars återhämtning tills nästa jobbvecka. fyfaaaaaan
Igår stötte jag på min chef...
Jag sa "Heeej"
han sa inte ens hej, Han konfronterade bara "Amanda du ser sliten ut"
Ja... då sjönk jag nästan till botten. Han skulle ju kikat på nästa veckas jobbschema och funderat på om det svaret gav mig någon motivation över huvud taget.
Men, jag har enbart mig själv att skylla som har satt mig in i denna sits :)
 
Nu ska jag sluta tycka synd om mig själv.. hehe
Massa pussar och kramar till er. Nu ska jag och min bettskena ta itu med vår skönhetssömn!
 
 
 
1 kommentar
mamma

lillahjärtat, du ligger en månad efter det är ju oktober 06.10.14. bra va ! en månad närmare vistelse hemmavid. Slit inte ihjäl dig bara