i rymden finns inga känslor

Kanske jag ska göra ett inlägg utöver det vanliga..? Vill ni veta vad jag har gjort idag?
---->>>TYp INGENTIIIING. Dagen började med att jag var tvungen att tvinga upp mina tunga ögonlock vid halv ett tiden. Ringde och väckte Mari för att sedan springa ner till Fruene vid ett för att dra en söndags-frulle med oss KB tjejor. En liten reunion nu när alla är på hemmaplan, tycker så mycket om alla på mitt jobb <3
 
Resten av dagen blev jag liggandes i soffan (.........) bara för att jag kan lixom. Nä, men igår var min 2:a lediga dag sedan min semester. Så jag orkade inte anstränga mig mer än att ligga på soffan hehe
Jeanette kom och hämta Karsten (KjekkasteKarstenKanin) och sedan därefter kunde jag storstäda min bostad fritt från hö och skit. Gjorde mig mat och tog senare en promenad. Under promenaden fick jag bekräftat att angry birds faktiskt finns påriktigt. Tänkte mig inte för riktigt så jag gick nere vid industriområdet vid vattnet och hamnade på en öppen yta där det bodde typ 30st arga fåglar som försökte attackera mig. Men klarade mig undan utan några större skador :) Somnade innan tolv, på soffan. Vaknar såklart vid 03 klarvaken :(((((
 
Nu livsfilosoferar jag till Majas irymdenfinnsingakänslor-lista och ska försöka sova :)
 
 
 
 
0 kommentarer