NÖFF

Har just ätit :)
det blev grillat , supeer gottt ! ME LOVE MAJSKOLVAR
Har annars för ett tag sedan kommit hem från strömsund :)
har varit och handlat¨och lämnat henrik och anna och hämtat min kära syster ida! Och vår kära lilla Lina is still here :) vare här sen i tisdags nu , just nu ligger hon och lisa i sängen bakom mej och ritar tatueringar på varandra :) Nyss har dom brottats så dom är svettig nu, hehe :)
Annars tycker jag det är roligt att lisa har lite kul ! måste jag få säga :)

I övrigt så måste jag tala om att det har kommit jätte söta grisar till gården! :) det blev 40st :D
och en gris var lite udda, den är svart ! ? haha , men söt är den :D
Den är MIN gris :) ska lägga ut bilder på dom !
Ska flytta mig till min dator så jag kan lägga ut bilderna :)

Fyttar till en annan dator..

P U S S





bilden fick bestå av små glassar :) hihi
0 kommentarer