27.12.14

Ollaaa senioritas 
 
Julen här var helt okeej. Men de e bättre hemma! Sjäälvfallet, Svenska julmaten e bättre och det blev ingen traditionell utgång första juledag. Jag låg i sängen (?!?!?!?!!!) Kul! NEJ.
Eller jag har faktiskt varit på middagar, men alkoholen lockade inte mig till att stanna. Så det har blivit tidiga hemgångar. På själva julafton höll jag på att avlida av sprängd magsäck, så de var ju kul. För varje gång jag åt något, åt jag som om jag inte fått mat på hela dagen (vilket jag ju hade). De slutade med att jag rullade runt i sängen hemma och visste inte vart jag skulle ta vägen för jag mådde så illa.....typiskt mig.
Att leka svältande-barn-leken när man själv e viking/eskimo är ingen bra kombo.
 
alalalalaalllaa. Va ska jag skriva..
 
Det är fortfarande mörkt, jättemörkt. Lika mörkt som jag beskrev de sist som, så mörkt e de :)
Men ljusare tider är påväg! Och inte minst ett nytt år! Längtar mest till ljuset :DDDDD whieeeeee!!!!
De bliR diggg. 
 
 
 
1 kommentar
elinkusin

Gott Nytt År Amanda!