(Fortsättning) 2015

Juni månad;




Tillbaka på Ön och rätt på jobb och firade midsommar 🖕🏼


Hamnade plötsligt på efterfest, ombord på Norges kustbevakning! Och blev serverad från Amanda Bar heheh



Middags gaang haang

Natt blev dag,

Juli var rekordvarm




Klättrade litegrann :)


Arktisk sommar wehåå
Augusti var här,
Jag flyttade och var "hemlös" i 6 veckor.

Jobbade bokstavligen röven av mig

Världens bästa pappa kom till mig.. Å vi hittade på både det ena och de andra 
<3

Sedan kom min bästis!! 
Hon fick några väldigt speciella dagar i Nord Hahah

Hon fick se "första" solnedgången 

Det blev September
🐭🐭🐭🐭🐭


Fyllde år!



Sa farväl till KB.

Möttes hemma av det bästa tänkbara



Jag skjöt min första älg!!
Sjukt ju

Uppsala!

Råböla på Arlanda i 5min.....

Flög norrut och direkt på jobb,
 Oktoberfest!

50 års partiii

FEEESK-A

Så kom en guldklimp, 

Så kom den andra😍

Vi hitta på massa bus heh


Vodka och ryssland är väl grejen?

Bluesfestival 
=
#mongomycketfolk

November kom och solen gick ned.
(Och har fortfarande inte dyke upp än)

Heeeroween!

Drack Baileys..

Fick ny personal.

Julbord nr.1

Var badevakt.

Nissefest!

Firmafest!

Och så kom lavinen, helt sjukt.


Julafton.. 


Och så skålade vi in det nya året!
#dritings



Allt detta har blitt genom min Iphone,
har ca 12000 bilder (..) Så jag har kramp i tummen nu!!

Iallafall,
Tuusen tack alla!
Och ni som varit på besök.. det har betytt så oerhört för mig❤️
#livetärfint

















































































0 kommentarer