visste ni att..

När jag var liten, var jag världens enstöring. Jag tyckte inte om människor och gillade att vara ensam.. men jag gillade att ha folk omkring mig för jag var världens fegskit. En dag insåg jag att jag kunde inte dö ensam med 10 nakenkatter och 20 mini hundar. Idag jobbar jag med utav dem socialaste jobben man kan ha. Cred to moi!
 
När jag var liten flög det omkring sånna "millitärflygplan" överallt och ingenstans. Jag hatade när dom flög förbi och gömde mig under köksbordet och höll för öronen. När det åskade satt jag i bilen. Japp, mandis var världens fegskit. 
 
När jag var liten och vi började lära oss om växthuseffekten i skolan. Tyckte jag det var jätteintressant och hade mångamååånga diskussioner med Pappa, ända tills jag tänkte så långt att solen en dag skulle slockna och att ingenting skulle finnas kvar längre.. det gjorde mig så ledsen att jag grät mig till sömns flera nätter.
 
När jag var liten hade jag ett stort hat mot våra får. Kanske med tanke på att jag sprang runt hela somrarna och jagade dom ÖVERALLT. Typiskt nog har jag fortfarande ett slags hat mot får, men trots det ska jag någon gång i framtiden skaffa egna. 
 
När jag var liten fick jag för mig en sommar att springa och jaga kycklingar. Jag sprang ihjäl en kyckling, om inte fler, sedan började mamma-höna att jag mig.
Karma is a biatch.
 
När jag var liten och när mina syskon var liten. Satt vi och åt grismat i fjöse.
 
När jag var liten och träffade Anna minnuvarandebästis Jonnson, föll hon inte alls i min smak. Det var inte förns många år senare när vi gick i 5:e klass som vi blev bästizzzar!
 
När jag var liten, hade jag typ megalångt fint friskt hår. Så kom en dag då jag blev ett tixmongo och började dra hårstrån ifrån hårbotten. Gissarå???
Jag slutade ganska fort när jag fick en kal fläck i bakhuvet...  
 
När jag var liten, var jag världens lilla bitch. Bara för att jag var 2år smartare än Maja lurade jag henne till att göra alla jävelskap som jag tyckte var kul. Så det var alltid hon som fick skiten och inte jag.. heheheh.
(vi behöver inte gå in på detaljer här)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
0 kommentarer