24.11.14

Helvete å
Har ju börja med bettskena, p.g.a att jag håller sakta men säkert på att äta upp mina egna tänder..
Bettskena NR.1 bet jag hål i och tillsist råkade jag slarva bort den, så jag fick en ny bettskena NR.2
Har Mr.KarstenKanin på besök för tillfället för att mamma har varit on tha mainland. Så upptäckte jag nyss att karsten har varit i min bettskena och kissat (!!!!) vilket inte kändes så frestande att stoppa den i munnen igen, så jag beslöt mig för att koka den, vilket resulterade i att jag har nu kokat bort hela bettskenan!!!! :(
 
Jag är så jävla smart ibland så herreguuud. Kommer bli mega pinsamt och gå tillbaka en trejde gång för att få en ny.. AAAH.........
 
 
Hoppas ni har det fint :)
 
 
2 kommentarer
Bästis <3

Hahahhhah älskade Amanda 😁😁😁❤️

Barielle

Hahahahahaha amanda 😂😂😂💕