MIN DAG:

Nattens sömn blev bara två timmar. Likamed dagens mode: trött_mandis93-fkk.life
Plågade mig upp ur sängen och sprang ner till båtterminalen, där jag hoppade på båten till Tromsö
Var till skattetaten och fixade allt dedär som ska fixas med flytten och jobb och allt. trsamsflams typ, rättare sagt. För har ju inte direkt blivit klokare kan jag ju säga :) För nu säger Malin att jag har utvandrat, vilket jag INTE skulle göra!?!?1!! och sedan så existerar inte den brevlådan jag trodde fanns.. så jag har tydligen skrivit fel adress också, fast det var rätt! hahaaha åååååååååååå 01++§+oó
w§snä
 
får
 
daaamp
1891p§yh""%!7
minst sagt.
 
pallar inte med sånt här skit, kommer sluta med att jag får skatta 50% iallafall!!!!! WAAAAA
sen att jag hatar utedörren på jobbet är en annan sak. paniken som uppstår när man har 45 sekunder på sig att låsa en dörrjävel som är glapp och gammal. skit!
 
nää. gonatt!
  


Hahahaha, ett utkast-inlägg från då jag bodde i Finnsnes. Vilket jävla skitställe ass. Den 1 Nov stänger gamla jobbet ned, efter 25år (?!)
Karma is aaa..

0 kommentarer