slapp dag idag

idag fyller bästa marielle år :) Grattis på henne och hoppas hon får en grymt bra dag <333
och jag e typ ganska slapp idag, varju vaken till typ ett inatt också -.- vi hade en bra kväll igår ialf, tyckte jag :)

var tänkt att storstäda vardagsrummet men ska gör det nästa helg ist, för då ska vi ev. tapetsera :)
men mamma sa att jag kunde städa min garderob IGEN, ånej typiskt.
inte min garderob också! den tar år att städa.. typ -.- nemen jag har ju inte så värst mycket att göra så :) var väll lika bra om det vore gjort...



sitter och tänker på johnny cash (hihi, stavning*?) låten som anna e så grym på! åhh älskar när hon sjunger den
:D ( ska försöka lägga upp det! )
också har jag gjort brylépudding, de e ett av det bästa som finns :D jag älskar deee
2 kommentarer
marre

tack världens bästa amanda ! :) <3333

marre

tack världens bästa amanda ! :) <3333