2 veckor sen sist?..

jag bloggade alltså.. har inte haft riktigt tid kan jag säga!
Men nu kan jag ändå passa på när jag ligger med datan :)
jag kan ju berätta vad jag gjorde igår :) heh

IGÅÅÅÅR va jag till stan :) med henrik,kalle,anton,anna ch min syster maja :)
Vi shoppa och va på boda borg :) rolit :)
och vi skulle åka med bussen hem klockan tio, men de kom ingen buss:( haahaha fyyy :')
så vi gatt ringa föräldrar så dom kom och hämta oss mitt i natten, haha jani :)
vi va på boda borg i typ 10 år :) själv så klarade man 4 banor med mina älskade tjejer (Y) hihi
millitären har vi ganska så roliga minnen ifrån xD haha

också fick maja några dampiga utbrott när kalle kasta bär på henne hahaha xD jag säger då de :)

men nu ska jag äta frukost :) så hejdå
ska försöka blogga sen.. :)
( fy dehär inläggit blev konstit men aja ) :D

pusspåer!
0 kommentarer