Home sweet home

Nu är min längtan hem riktigt stor :(
Men det bästa är att vi far hem om en vecka ! yippi
Jag saknar min pappa super mycket :( men jag får ju träffa han om en vecka !
jaja, idag har vi inte gjort ett piss ! käka en calippo och spelat yatzy..

Och idag har vi fiktiskt ring Lina pluttenutti
Hon är jätte söt måste jag säga :' )
och jag längtar att få träffa henne jätte mycket !

Nu har jag satt på pasta vatten, köttbullar och sphagetti idag.
Och sen ska vi åka ner till terminalen och omboka båtbiljetterna,  så vi kommer HEEEEM !

och måste säga dagens nyhet ; Ida och jonas är ju påväg hem nu ifrån stockholm.
För någon timma sedan satt dom utanför t-centralens mc'donalds och då kom Johan palm (idolstjärna ?)
kom förbi två meter från ida och gick in på donken :) dessutom kolla han inn henne ;) eller ialf gav henne en blick !
åh... deni.
 Och måste göra ett inlägg när jag kommer hem sedan om min aggression !
1 kommentar
Anonym

hahah, kolla in mig va nog fel ord. Men inte konstigt att han kollade på mig för jag satt juh där och bara stirrade. XD