IM BACK AGAIN !

Yes, nu e jag tillbaka  :)
skolan började idag, och allt blev MYCKET bättre än vad jag trodde :) härlig dag måste jag säga !  roligt att få träffa alla igen :)
 
fick även vårat nya schema = en mardrömm ! :O gud så hemskt..
men det braá e att vi fick :
Helklass på bild och musik ! :)
vi ska ju få börja med låtn till melodifestivalen ! yhippi
och att vi får bild varje vecka ! ännu mera yhippi
MEN!.. hemkunskap bara varannan vecka.. dålit !
plus att någon dag varannan vecka får vi sluta 13.50, rena drömmen!

fast jag tycker fortfarande inte om schemat !

Aja nu ska jag kolla lite på peak kläder :) sedan ska jag ner och (kanske) laga mat och sen ska jag typ dammsuga och så. Sedan ska jag skriva min önskelista :) ! wiho, jag gillar att fylla år ;)

Plus att idag träffade jag världens bästa älskling, nämligen lina nordström ! :D
ni kan nog inte fatta hur mycket jag gillar den bruden :) hon e a special little girl <3

SKA DRA ! PUSSHEJ


2 kommentarer
Mamma

Kul att du är tillbaka på bloggen igen, och Lina är verkligen en go tjej jag saknar henne också. Kram till Lina om hon läser detta och givetvis kram på dig också Amanda

elinkusin

kul att du är på banan igen. serfram emot nästa inlägg :)